Måndag morgon, morgonpass på gymmet

Godmorgon kära läsare!

Idag känner jag mig sjukt taggad. Kunde inte somna i går kväll, så jag satt uppe till sent i natt och började söka lite jobb. Hittade ett jobb som jag verkligen vill ha! Hoppas på att få komma på intervju i alla fall. Det är ju det jag vill hålla på med!

Vaknade vid halv nio och kände mig glad, taggad, extremt lycklig så jag stack bort till gymmet och cyklade 1,2 mil! Ska strax iväg på lite grejer och sedan i eftermiddag blir det ytterligare ett pass, då kör vi 30 min. crosstrainer! Hoppas ni får en underbar dag!
Matilda

Hejsan! Har en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort värt 100:- hos agata.se . Var gärna med och delta här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-presentkort-vart-100-hos-agat.html#comment

Ursäkta om du inte gillar denna sortens kommentarer!

Vad duktig du är (:

Vad är det för jobb du sökt då? =)

sv, tack fina du :)

Då hoppas jag verkligen att du får komma på intervju på det jobbet du sökte:)

Ja men det är klart att vi ska hoppas. En intervju borde du få komma på i alla fall:)

kramar




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR