Skärtorsdag

God morgon fina läsare!
Idag är det tvättning som gäller såhär på morgonkvisten. Om några timmar kommer min kära Josefine hit och skriver examensarbete! Vi har inte setts på några dagar, ska bli härligt att ses igen!

Så vad händer nu i påsk? Själv har jag inga stora planer direkt, blir träning och umgås med nära och kära. Vi pratade om pingisturnering hos farmor och farfar, påskmiddag på det också. Vi spelade alltid pingis där när vi var små, jag och syrran. Får se om man lyckas vinna!

Ha en fin påsk nu!



Kram

Önskar verkligen att jag gillade ägg. Påsken blir ju inte en big deal för mig i och med att jag inte gör det /:

sv: jag tar ut dem 2 finalisterna ni röstat fram idag!:)

jag ska inte göra något speciellt i påsk, vara med familjen typ o så!:) såg i inlägget va du ska göra! hoppas du vinner på pingis turneringen!;)

Glad påsk! :)

Glad påsk! :)

Anna

Sv: ÅH, hoppas det går åt rätt håll för dig och att du mår så bra som bara möjligt. Ta hand om dig <3 kram!

Sv Imorgon ska jag fixa med påskbordet o all mat som ska stå på det ;) Vad brukar du äta som påskmat? Funderar på om jag har missat något (det är första gången jag ska fixa påskbord här hemma!) :)

vilken fin bild, älskar din logga!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR