Allergi eller inte?

I morgon är det dags att besöka farbror doktorn efter jobbet. Under flera år har jag gått runt med svullen mage, rejält svullen mage kanske jag ska tillägga. Det har varierat i vissa perioder hur mycket och ofta, men under den senaste tiden har det varit extremt mycket så jag kontaktade vårdcentralen igen. Jag har ju funderat på om jag kan vara allergisk mot något, har haft tankarna kring gluten. Efter att ha ätit egentligen ganska glutenfritt så bestämde jag mig för att köra på -mjölk. Under dessa 3 veckor som jag uteslutit mjölkprodukter har jag varit helt bra, förutom när jag fått i mig något som innehåller mjölk. Ska bli spännande att se vad dem säger i morgon. Om jag ens kommer därifrån med något svar på varför magen beter sig som den gör. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR