Christmas picture

Igår var jag hemma hos mamma och pappa en stund efter jobbet. Därav julbilderna. Lilla syster har kommit hem nu över julen. Vi åt lite fisksoppa, drack glögg och knapra pepparkakor. Blev en snabbvisit då min väckarklocka ringde 5:06 i morse! Jobbat några timmar, få barn och en go känsla när man vet att ledigheten är nära. Mötte upp Rickard på IKEA för lite shopping efter jobbet, han fortsätter med sitt byggande. Nytt projekt som jag lär visa här i bloggen när han är färdig. Vi gick en promenad på ca 50 minuter med mitt dumma knä som inte vill sammarbeta. Sedan åt vi en tidig middag och har precis tittat på Madagaskar 3 OCH jag somnade precis i slutet. Kunde verkligen inte hålla ögonen öppna! 
Fatma

fint!

Svar: Tack! :)
Charlotte

vackert!

Svar: Tack! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR