Tjugoandra december tvåtusentolv

Slappis dag med lite julfirande har vi haft nu i eftermiddag/kväll. Min fina Rickard åker till Malmö i morgon för att fira jul med sina föräldrar. Jag stannar hemma i Göteborg och firar med mina föräldrar och kusiner, farmor, farfar, mormor, morfar osv. Jag fick en superduper bra borste som ska hjälpa till att reda ut tovor, som jag verkligen har problem med! Får se om detta hjälper, tydligen har detta gått på reklam, men jag har missat det helt. Rickard berättade att han börjat tala om något varje gång reklamen kommit och på så vis har jag missat den. haha! Smart kille! Sedan så fick jag ett väldigt, väldigt fint halsband! Jag brukar inte använda jättemycket smycken, inte så många som fallit/faller mig i smaken. Men han prickade helt rätt. Glädjerårar, check! Halsbandet är från DYRBERG/KERN.
 
 

 
 
AC

wow vilka fina smycken!!

Svar: Jag älskar halsbandet! :) Så fint. Finaste julklappen!
Charlotte

Betty

Ååh riktigt fint halsband! :)

Svar: Visst är det. Älskar det!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR