Hoppar på kryckor

För ca 3-4 veckor sedan utmanade jag mig själv genom att springa 2 timmar på löpbandet. Efter den rundan fick jag ont i mitt knä. Kunde knappt gå dagen efter. Haltade runt ändå, man kan ju inte sitta inne bara för att man har int liksom. Drt gick över på 3 dagar ungefär. Har varit sjuk i förkylning, feber och magsjuka under en tid nu också. Så har inte tränat på länge. Men igår sprang jag en 7 km lång löprunda med intervallträning. Efter det kände jag av lite i knät, men tänkte inte mer på det. Idag var jag och en vän till mig och tränade. Men eftersom jag visste att jag känt lite i knät så körde jag 10 min crosstrainer, 20 min lugn cykling och 30 min väldigt lugn gång på bandet. Efteråt kände jag att det började värka lite. Någon timme senare sa det pang! Så var den extrema smärtan framme igen och jag kan knappt gå på benet. Så jag ringde vårdcentralen och har nu fått låna kryckor. I morgon blir det ett läkarbesök för att se vad det kan vara.

Zaga

Hej!



Allt bra idag? :)

Zaga

Sv; Bara bra, jaha hoppas det blir bättre med knät :( Ha en bra dag! :)

Lina

Fin blogg!

Hoppas du får en bra dag ^^

Den är jätte fin! :) Nae jag har dig där och om du följer min blogg är det som liksom " Bara så du vet har jag bloglovin om det är enklare"

Förlåt utryckte mig nog fel..

Lina

Sv; Okej, hoppas det går bra med styltorna :)

aagnes

aj, det är inte alls roligt att ha problem med knäna :/, hoppas det inte är någe jätte allvarligt som har hänt! :)

kram!

Stackare, hoppas det blir bättre (:

aagnes

okej, men hoppas att det blir bättre! :)

Nattaly

ajajaj! Du får ta de lite lugnt! :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR