Äntligen tisdag!

Idag bär det av till Skövde vid 15-tiden. Som jag längtat efter denna dag, att få åka till Skövde och träffa mitt hjärta! Han spelar SM i Boule denna veckan och har redan vunnit Guld i mixtrippel. Stolt flickvän! 
Under veckan kommer jag att sova hos min kusin, vilket jag ser fram emot också då man inte ses så ofta i och med att hon flyttat till Skövde och studerar där. 
 
 
dominic

vilka fina bilder du har i din header! tagit dem själv?

Svar: Tack! Alla bilder jag laddar upp på min blogg är tagna utav mig om jag inte nämner annat.
Charlotte

va kul att träffas igen :D

Svar: Helt underbart! Dock tyst i bloggen. Kikar på honom när han spelar hela dagarna och ska dyka ner i sängen för att sova och sedan upp tidigt i morgon igen :) Hoppas allt är bra med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR