Ca 2 månader utan träning

Det känns som jag inte tränat ordentligt på ca 2 månader nu. Jag tappade motivationen i samband med att jag var väldigt trött och inte orkade göra något annat än plugga och jobba. Jag har också skrivit om mitt knä tidigare som jag haft problem med då jag tränade inför Göteborgsvarvet 2012. Fick en överansträgning i knät efter att ha sprungit i 2 h på ett löpband. Nu när jag inte tränat på så länge har jag inte känt några smärtor i knät på ett tag och det gjorde jag innan, bara av att promenera eller sitta med benen i kors gjorde att jag fick ont. Jag har nu blivit frisk från min förkylning jag åkte på för ca 2 veckor sedan och börjar därför med en diet (30 dagars rivstart) igen! Under veckan kommer jag också att börja träna, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. Det blir mest cykling, promenader och lätt styrketräning eftersom jag kommer att försöka vara extra försiktig med mitt knä denna gången. Siktar ju på Göteborgsvarvet 2013!
 
[Bild]

Vad duktig du låter! :D

Svar: Oj tack! :) Har varit väldigt slarvig det senaste, men ska nu ta tag i allt igen :) Allt bra?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR