Dags för jobb

Idag arbetar jag som assistent och slutar vid halv fem i eftermiddag. Efter det är jag typ ledig i 2 veckor! Tror inte jag kommer bli bokad något i förskolan dessa veckor eftersom alla förskolor stänger och slår ihop avdelningar och förskolor till en sommarförskola osv. den 25/7 börjar jag jobba så jag får väl passa på att vara ledig nu innan dess. Träna och bara ladda batterierna.
 
 
 

Sv; Hihi, hur går det för dig? Hur är det med killen och allt sånt där? (: Funderar ni kanske på att flytta ihop? Vi borde ses snart så att du kan uppdatera mig!!

Svar: Ja vi borde ses snart! :) Hur ser det ut för dig framöver? Allt är bara bra med killen, helt underbart! :) Nej, inte flytta ihop. Han köpte lägenhet för någon vecka sedan och jag kanske bor kvar i min lilla ett tag för att spara pengar. Men jag får säkert låna hans dusch och säng framöver ;D haha!! Hur är det med dig och R ? :) Läser allt om hur mysiga ni är. Puss
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR