Ny hårfärg

Tyckte det var dags att besöka frisören för att färga håret som jag vill ha det. Jag var där igår och är verkligen supernöjd! Det blev mörkare i botten och lite slingor i topparna. Hade slingat innan men frisören snyggade till det! Tycker om min nya tröja jag fick springa in på H&M och köpa då jag åkte in till stan alldeles för lättklädd! 
 
Madde

åhhh vad fin!!! :)

Svar: Tack snälla du :)
Charlotte

Rania

Woah, skitsnyggt hår! Passa dig superbra :D

SV: haha ja sånt är lite roligt :)

Svar: Åh! Tack snälla du. Jag är super nöjd också :)
Charlotte

Du är SÅ fin!

Du passar sjukt bra i lugg! Jätte snygg hårfärg.

Svar: Tack så hemskt mycket! Glad man blir :)
Charlotte

Ohh finfint, passade dig bra

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Charlotte

Wow! Du är supersnygg :D

Svar: haha! Tack så hemskt mycket :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR