Work!

Under veckan har jag arbetat på min förra praktikplats, underbart att arbeta med barnen.  Mina små änglar har tillverkat ett jättefint halsband till mig! När barn tillverkar grejer så tänker de inte på hur pärlorna t.ex. ska sitta och det blir det bästa resultatet. När vi vuxna pärlar ett halsband så tänker vi för mycket på vad som passar ihop osv. och det blir oftast inte som man vill ha det! Min mamma gillade halsbandet också, hon sa: "kan inte du be barnen göra ett till mig också?"
 
Rana

tycker att allt blir så rätt och perfekt när ett barn gör något. då använder de bara sånt de själva tycker om och oroar sig typ itne för något annat liksom.

Svar: Ja! Nej, de gör som de vill tänker inte på vad andra ska tycka osv. : )
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR