Johanna Sjöholm

 
Igår fotograferade jag en tjej som heter Johanna. Jag fullkomligt älskar alla bider på henne, så lätt att ha framför kameran. Allt föll sig så naturligt och hon är fruktansvärt vacker! Denna bilden togs under tiden jag hjälpte en kompis att hålla reflexskärmen åt henne. Missnöjd med fokusen, men älskar själva vinkeln. Med tanke på att jag stod med reflexskärm i ena handen och försökte skymma solen med kroppen och kameran i andra handen så är jag riktigt nöjd med bilden! 

Väldigt vacker bild!

Svar: Tack så hemskt mkt! Allt väl med dig? :)
Charlotte

Jo tack, allt är bra! Är skönt med lite semester! Allt bra med dig?

Svar: Härligt med semester! Det är bara bra med mig. Jag kommer att ha ca 2 veckors semester nu innan jag börjar jobba på mitt nya jobb. Dock obetald semester så inte lika kul, men sånt man får försöka överleva ändå. Varit ute och rest något eller är du hemma hela semestern? :)
Charlotte

Jag har varit på kryssning och besökt mina hemtrakter i Jämtland. Jag och sambon funderar på att resa någonstans efter sommaren, jag hoppas på det i alla fall. Ska du göra något särskild nu på dina två veckor?

Svar: Det lät mysigt! Jag vill också komma iväg men har inga pengar då jag tog examen i juni och bara arbetat extra ytterst lite. Jag ska försöka träffa lite vänner och planera för lite fotograferingar som är inbokade. Sedan under vecka 29 kommer jag att vara mycket i Skövde. Min pojkvän spelar SM i boule den veckan :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR