Min prins

Nu i eftermiddags kom min fina prins på besök! Som jag saknat honom alltså, det känns helt sjukt att inte kunna kramas och pussas som man vill bara för dessa äckliga baciller. Vill ju inte smitta ner honom med de monster grejerna som tydligen valt att invadera min kropp! Han fick lite Tacos, jag åt pasta med sås och lite kassler. Kan inte äta avancerade grejer eftersom jag fått blåsor i munnen som gör att jag har svårt att äta. Att bara vara i samma rum som honom en stund, se honom i ögonen och kramas lite granna gör en lycklig! Känner mig mycket piggare och framförallt taggad inför fredagen. Haha! Nu gäller det bara att försöka bli av med ALLA baciller, får se hur det går när man jobbar med barnen på fredag också.
 

RE: tack vännen :)

Svar: Varsågod! Hoppas du får en bra dag. Här är sol, så jag ska bege mig ut en sväng idag tänkte jag :) Kram!
Charlotte

RE: härligt! jag var ute och fota lite regndroppar, men så började regnet ösa ner :( börjar ju bli galen, varit hemma i 9 dagar :( även fast jag egentligen inte ens orkar lyfta kameran måste jag göra något innan jag blir galen :(

Svar: åh så typiskt! Ja, jag kände likadant då jag var som sämst. Nu mår jag rätt bra faktiskt. Dock hostar jag sjukt mkt om nätterna fortfarande :( dagens fotografering blev as bra! Dock har kompisen bilderna just nu.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR