Examen

I måndags tog jag min examen. Vi hade opponering på vårt examensarbete och blev godkänd. Det känns helt underbart samtidigt som man inte kan förstå att man är helt färdigutbildad nu. Jag kom på mig själv häromdagen när jag satt och tittade på tv, fick ångest över att jag inte satt och pluggade. Påminde mig själv rätt snabbt att jag faktiskt inte har något att plugga! Snacka om att vara hjärntvättad på pluggandet...

I veckan har jag arbetat, haft tid att träna och redigera bilder som jag legat efter med. Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen nu också när pluggandet är avslutat.

Broschen som man får vid examen

Hej goding!

Det får vi verkligen, kommer ha mer tid på förmiddagarna då jag kommer jobba em & kväll. Ikväll ska jag dock på student, så tyvärr kan jag inte vara med och fira dig ):




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR