Veckan har gått fort...


Tänk att det redan är torsdag idag?! Var tar tiden vägen egentligen...det var ju nyss helg och nu är det helg igen! Uppe tidigt för att passa på att tvätta lite tvätt. Samtidigt som jag springer upp och ner ner och upp från tvättstugan så sitter jag och pluggar. Ska ringa lite samtal under dagen och om jag hinner, vilket jag borde göra så ska jag åka in till stan och lämna tillbaka två tröjor och ett par byxor från H&M. Är riktigt fattig denna månaden! Så jag satte upp ett nytt mål. "Inga klädköp förrän - 5 kg visas på vågen." Dags att fortsätta här. Ha en bra dag kära läsare!
amanda

duktig du är vännen!

Hej! Nu var det ett par dagar sen igen, skärpning på mig nu!

Har verkligen haft fullt upp hela tiden. Sen hundbiten och trotsiga barn uppepå det, haha, så kan det gå :)



Hoppas att veckan varit bra. Har du nåt kul planerat för helgen kanske?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR