En helg i Malmö

(Bild tagen på väg till Malmö från Kävlinge, stannade för att fotografera tranor)
 
I lördags åkte vi till Skåne för att hjälpa Rickards vän och hennes sambo att flytta. De ska snart få en liten bebis så killarna fick sköta flytten och vi umgicks mest. Väldigt mysigt! Efter vi var färdiga där åkte vi till Malmö för att fika med Rickards mamma och pappa. Smörgåstårta! Vi bestämde oss för att stanna över natten, så vi mötte också upp Jocke och Jessica på kvällen för att spela lite boule. Gick inte så värst bra för mig, har inte kastat sedan i somras. haha! Märktes väl vill jag lova. Fastän jag inte tränar för att satsa på sporten så tycker jag ändå att det är kul att bli bättre. Man vill ju kunna utmana pojkvännen lite. haha! 
 
I lördags var det också 7 månader sedan jag träffade min underbara Rickard. Tycker om dig sååå mycket! 

hej allt bra idag? :)

Svar: Hej! Bara bra här. Med dig? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR