Feber, tandläkaren och penicillin

Inte trodde jag att jag skulle få feber idag. Kände mig väldigt trött i morse när jag gick till jobbet men tog en värktablett för att jag hade sån jäkla värk i min visdomstand. Haft det i några dagar, så jag ringde för att kolla med tandläkaren vad jag skulle göra. Dem sa att jag skulle åka dit så fort jag kunde. Fick en tid under dagen. Väl på jobbet kände jag också att jag inte riktigt orkade med, när jag väl var hemma tog jag tempen. Visst hade jag feber! Vilade en stund och sedan bar det av till tandläkaren. Hatar verkligen att ta foto. Höll på att kräkas på honom 3 gånger och han tyckte jag var löjlig när han körde ner grejerna i halsen på mig. Man kan ju undra om han aldrig hört talas om kräkreflexer! Fick penicillin med mig hem som jag ska äta i 10 dagar. Hoppas det går över snabbt. Irriterande med tandvärk, dessutom trist att jag missar att umgås med mina fina barn och kollegor på jobbet!
 

Alltid lika obehagligt med tandläkarbesök. :/ Krya på dig nu!

Svar: Jag tyckte om att gå till tandläkaren förut. Men har nog blivit mer känslig med åren.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR