Snart dags att börja packa?!

Veckan kommer bara springa iväg känns det som eftersom det redan är tisdag. Snart onsdag morgon. Vi hade studiedag på jobbet igår därför kändes nog måndagen mer som en "ledig" dag, fast vi jobbade. På lördag åker jag till Skövde, stannar över natten. Ska träffa fina tjejer och ha det riktigt mysigt! Det innebär att jag bör bestämma mig snart vad jag ska ha med mig. Måste lära mig att inte packa för 2 veckor för endast 2 dagar. 
 
En packlista inför Stockholmshelgen under 24:e - 25:e november bör jag också ordna. Där vill jag INTE ha för mycket grejer med mig. Men ändå vill man ha med så mycket. haha! Kan hon inte bestämma sig undrar ni säkert.  Jag och en vän ska på fotomässan i Stockholm och kamerautrustningen ska med, kläder för resan, vänliga kläder att ha inne på mässan och sedan ska vi ut och partaja och gå på stan, en del ombyten med andra ord? :D haha! 
 
 
Skor från Skopunkten

Vi kommer att rocka heela stan! :D

Svar: Japp! Det kommer vi verkligen göra. Och min nya outfit till den trippen är ju redan fixad ;D sååå nöjd! Har du tänkt på klädväg? :)
Charlotte

Mycket fina skoooor :D

Svar: Tack! :) Gillar starkt! Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR