Fettreducering + dagens träning

I lördags var jag på en fettreduceringsbehndling som höll på i ca 1,5 timme. Innan detta genomfördes mättes jag och det togs förebilder och även efter behandlingen togs det foton för att man ska kunna se skillnaden. Det var lite obehagligt under behandlingen då vibrationerna gjorde att hammaren och städet i örat vibrerar mot varandra och bildar ett pipande ljud som bara jag kan höra när man ligger där. Själva behandligen kändes inte. När behandlingen var färdig mättes jag igen och hela 1 cm försvann. Jag ska tillbaka om ca 2 veckor. Under tiden kommer jag att träna och minska intaget av kolhydrater för att försöka få mer effekt under nästa behandling. 
 
Idag blev jag riktigt stolt över mig själv på gymmet, jag cyklade i 45 minuter med bra tempo och ett motstånd som knät klarade av. Cykeln visade - 265 kalorier, efter det gick jag på bandet i 5 minuter och där - 18 kalorier! 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR