Frukost

Nu när jag dragit ner på kolhydraterna väljer jag ofta att äta yoghurt med bär i, ibland lägger jag i två skedar fiberhavregryn också. Havregrynsgröt och kanel är något jag också äter för att variera mig. Det är bra om man hinner koka ett ägg på morgonen också, oftast hinner inte jag detta. Men att förbereda kvällen innan går också bra. En del klarar av att äta omelett på morgonen, så för er som klarar av det och orkar ställa er med det innan jobbet, kör på! Finns också goda pannkakor man kan göra, dem är gjorda på kvarg, ägg och fiberhavregryn. Här kan du ha bär till istället för sylt som ofta innehåller mycket socker om du inte gjort den själv. Annars kan du också prova låg kalorisylten. Står bland alla andra sylter i affären och lätt att missa. Läs ordentligt i hyllorna!

Alicia

Fin blogg! :) Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

Svar: Tack! Ska kika in :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR