Can you see the heart?

Förra veckan när jag kom hem från jobbet stod min fina R färdig med maten när jag klev innanför dörren här hemma. En god köttfärsröra med lite lök och annat smått och gott i, en god sallad och lite vitkökssås till. Mums! Han hade tänt levande ljus och spexat till salladen lite extra ;) Sötnosen min <3
Madde

Hur träffades ni? :)

Svar: Vi träffades via en dejtingsajt på nätet. Kärlek vid första ögonkastet. Obeskrivligt!
Charlotte

Tomaten haha! :)

Svar: Ja! :) haha! Han är för söt när han gör såna småsaker som gör en så glad :) Allt väl? Kram
Charlotte

åh så fint :)

Svar: Han är fin min R :) Allt väl med dig?
Charlotte

Tess

Ser supergott ut! :) Kram

Svar: Det var väldigt gott! Han är duktig i köket :) Kram
Charlotte

Ser så himla gott ut :D

Svar: Det var det också :) mums!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR