3 arbetsdagar efter 4 veckors semester

Nu har man gjort 3 arbetsdagar efter semestern. Underbart att vara tillbaka och träffa barnen! Rutiner, träning och mat är som det ska nu också när man börjat jobba. Fantastiskt! Vi är sammanslagna mellan avdelningarna denna veckan och inte så många barn. Bra start såhär efter semestern för både barn och fröknar. 
 
Igår var jag hos Emilia (frisören) och fixade barret. Jag blev sugen på något nytt, men ändå gammalt. Jag har haft det så förut, tror det är ca 1 år sedan. Fick bli lugg! Jag trivs jättebra i det. Kul att så många gillade nya frisyren också. Idag var det tidigt pass, slutade vid 13 idag. Stack iväg till Skatås med min farbror för att löpa. Det blev 5km intervall. Framsteg!
 
Igår var R ute på stan och kom hem när jag lagt mig, han överraskade med present! Hur underbar får man lov att bli? Present bara sådär! En jättefintröja från MQ, märket bläck.
 
Efter att ha gått upp halv 5 i morse och tränat är jag sjukt trött. Jag försöker hålla mig sysselsatt för att inte somna. Blir att lägga sig i soffan och läsa lite fototidningar! 
 
 


 
 
 
jasmin

Jäätte fint hår!! <3 :)

Svar: Tack! :) Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl?
Charlotte

frida

bloglvinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med! :)

Svar: Kan du vara vänlig och förklara varför du vill göra ett bloglovinbyte?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR