God morgon!

God morgon kära läsare! Hur mår ni? Jag vaknade med ont i halsen inatt! Kändes som jag svalde taggtråd, detta kände jag av i förrgår natt också men sedan gick det över när jag vaknade på morgonen. Det bryter väl ut nu antagligen, efter Lucia. Förra året var jag också sjuk och kunde därför inte vara med (på jobbet).
 
Denna lördag består av lite jobb (kan inte avslöja något men det handlar såklart om min kamera) ;) sedan ska jag nog ta och köpa mig ett par nya byxor, kan inte hitta ett par i garderoben som jag trivs i nu. Känner mig sjukt uppsvälld och fet! Det beror ju också på att jag inte tränat på länge, då blir det såhär och då får jag skylla mig själv. 
 
Jag ska också åka till boulehallen lite senare idag. Rickard spelar någon tävling (så mycket tävlingar att man inte kommer ihåg vad det är för tävlingar). Han spelar även i morgon. 
 
Granen på jobbet, barnen har varit med och klätt den.

Krya på dig fina!

Svar: Tack! :) Dock verkar det gå åt fel håll :( Hur mår du? :) Hoppas du får en fin söndag!
Charlotte

Toodles i julstugan!
Jag har lämnat en liten blogaward/utmaning till dig på min blogg :)
http://www.sannasrum.se/2013/12/blogaward/

Svar: Nu har jag svarat på dina frågor :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR