Vaknat från koman för de lata

Jag har alldeles för länge nu varit väldigt lat av mig. Jag har inte tagit mig till gymmet för att träna på väldigt länge, jag har i och för sig varit sjuk sedan innan jul också. Idag mådde jag mycket bättre, hostar inte lika mycket på dagarna. Följde med Rickard när han tränade boule, efter det stack vi till gymmet!
 
Under tiden som han gjorde sin träning så cyklade jag i lugnt tempo, vilket blev i 40 minuter. Efter det gjorde jag mina benövningar för knätsskull. Det var där min skada började men nu har jag i princip ont i låret och ned till vaden nästan. Det senaste har jag haft väldigt ont, så efter nyår ska jag kontakta läkaren som undersökte mig för 3 år sedan när skadan uppstod.
 
Benövningarna med det skadade benet är såpass svåra att göra just nu så Rickard fick hjälpa mig. Benövningen går till så att jag sitter på golvet med benen framför mig och gör "lyft" uppåt och ned igen 10x3. (Ska ta bild nästa gång så ni får se, svårt att förklara) Rickard fick hålla i foten och hjälpa till att få upp den. 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR