Man bör rensa skit lite oftare

Idag har jag insett hur mycket skit jag har samlat på mig! All skit ska rensas under året, en del ska säljas och annat ska skänkas. Trista dagar ska läggas på vinden och gå igenom säckar och lådor. Jag hoppas verkligen att detta året ger många sådana tråkiga dagar. Haha! Jag har försökt lägga mina kläder i ordning idag, att sortera efter jobbkläder och privatkläder. Finaste kläderna vill man ju inte använda på jobbet. En eller två säckar kläder finns på vinden. Varför spara på så mycket kläder? Hmmm.. skänka var det ja! 

Jag har länkat dig i mitt senaste inlägg, det handlar om nätkärlek ! Hoppas att du vill sprida vidare detta, istället för allt det negativa som finns på internet idag :) ❤

Svar: Söt du är! :) <3
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR