Sannasrum.se

Sanna kan det där med webbdesign! Eftersom jag inte har tiden, orken och inspirationen till att sitta och koda ihop en egen/unik design till bloggen så använder jag mig nu utav Sannas fina gratisdesign. Designen passar mig perfekt, det är min stil och färgerna sitter som handen i handsken! Bilder i headern ska bytas ut så småning om, krånglade med hårddisken när jag skulle sätta mig med detta. Kan ni förstå att den här tjejen sitter hemma och gör detta gratis för att vi ska kunna använda oss utav dessa? Hur snällt är inte det då! Hon är en fantasisk människa, om ni frågar mig. Uppskatta det hon gör! Det är många som snor designer, av vilken anledning vet jag inte. Men snälla sluta upp med det. 

Skitfin! : o )

Svar: Tack!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR