Sunday

Idag blev det lite fotografering vid Bohus Fästning med Jennifer. Det var länge sedan jag fotograferade så jag frågade Jennifer om hon ville agera modell. Hennes kläder var grymma. Dock väldigt kallt för henne! Jag använde mitt macro (40mm) under fotograferingen, orkade inte ta fram mina andra om jag ska vara ärlig. Inte direkt det jag hade tänkt mig men vad gör man inte när det blir lite spontanfotografering. Nu längtar jag till våren! Underbara våren, solen, tunnare kläder, skinnjacka, converse och kameran runt halsen! Efter fotograferingen stack vi och käkade en sallad. 
När jag klev innanför dörren hemma möttes jag av en städad lägenhet och färdig gjorda matlådor inför morgondagens lunch, även tisdagen var färdig. Han är grym den där R! Han hade även handlat god middags mat.  Till middag åt vi revben med potatis/morots-munk, sallad och vitlökssås. (Bild på detta kommer i annat inlägg) Nu är det dags för mig att säga god natt. Jag ska upp klockan 04:30 i morgon!

ha en fin kväll
kraam

Svar: Tack detsamma!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR