Årets första frukost & nya mål

Årets första frukost blev yoghurt, müsli och björnbär. Till det ett glas juice och smörgås. Jag hade underbar nyårsafton tillsammans med mitt hjärta. Vi hade tänkt åka till Ramberget för att kika på fyrverkerierna vid tolvslaget, men tänkte inte på att man inte får ta bilen upp. Att gå upp dit var inget att ens fundera på med tanke på mitt knä. Då hade jag inte kunnat gå idag och det är inte värt det för att se fyrverkerier, så vi åkte till Eriksberg, för att jag missade en avfart som vi egentligen skulle till får jag väl tillägga också!
Idag har vi varit ute i friska luften och motionerat, Rickard sprang och jag tog cykeln. Visst låter det slappt av mig att ta cykeln när han springer? Jag hade mer än gärna sprungit, men knät klarar ju inte det. Förra året hade jag som mål att springa Göteborgsvarvet men det blev inget med det. Jag tränade för hårt så att knät pajade, och jag vet inte exakt vad som är felet heller. Mitt mål var också att gå ner i vikt, vilket jag också gjort men jag har inte uppnåt mitt slutmål. Det hade jag tänkt uppnå detta året! Jag är fortfarande anmäld till Göteborgsvarvet, men jag har svårt att tro att mitt knä skulle kunna klara av det i år eftersom varvet är i maj. Någon gång ska det gå, ge aldrig upp! Därför har jag också som mål i år att bli frisk i mitt knä, uppsöka läkaren igen och träna mina rehabsövningar mer regelbundet.

Fin blogg!, allt bra? :)

Svar: Tack! :) Det är bara bra här. Hur mår du? :)
Charlotte

marina

Mumsig frukost. :)

Svar: Ja riktigt god :) Hade du en bra nyår?
Charlotte

Annie

Mål är bra sporrar, men det gäller att sätta riubban lagom högt, så att man kan klara det. Annars blir det bara negativt laddat istället, ett måste ;-) Lycka till med Göteborgsvarvet! Du kan ju ha årets mål att springa samma sträcka i Agusti stället? Eller så deltar du i år och går sträckan? På så vis genomför du det ändå, och klarar ditt mål :-D jag tycker alla är duktiga som ställer upp! Själv är jag för lat ;-) Lycka till!! Fin bidl på björnbären.

Svar: Därför har jag inga "måsten" i mina mål. Tack! Men jag är nästan säker på att jag inte kommer springa i år. Mitt knä pallar inte det, jag kan knappt gå riktiga promenader utan att jag får ont just nu.
Tack! Kul att du gillade bilden :)
Charlotte

Muums:D

Svar: Det var väldigt gott kan jag lova :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR