130713

6 timmar i bil och framme i Falun. Incheckade på Scandic beger vi oss ut för att se vad som händer runt omkring området. Från rummet ser vi skidbacken, som vi bestämde oss för att promenera upp till. Vi kom inte riktigt så långt upp som vi egentligen velat, ombyggnader och annat hindrade oss. Som tur var hade vi tagit med oss varsin dricka, för det var varmt där uppe och riktigt jobbigt att gå uppför i den lutningen med converse. Lite dricka och fotande där uppe avslutade vi med en förlovning! ;) Alltså jag blir helt tårögd av att tänka på det, jag är verkligen den lyckligaste tjejen i världen! Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det är en magisk känsla som inte går att beskriva. Jag vill bli gammal och skrynklig tillsammans med dig Rickard. En dag jag aldrig kommer att glömma. Kärlek! 
 
 
Madde

Aw vad fint :) stort grattis och all lycka :)

Svar: Tack! : )
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR