Borttappat kvitto! Han skrev ett nytt, vilken servis!

Som ni säkert läst här i bloggen så förlovade vi oss i Falun. När vi kom hem och hade varit här hemma i 2 dagar så slog det mig att kvittot på ringarna var borta. Vi hade alltså tappat bort det i Falun. Jag kände mig skitdum såklart! Så igår när jag var med syrran i stan en sväng så gick jag förbi Nordstans Guld där vi köpte ringarna. Jag blev bemött på ett sätt som jag aldrig upplevt innan tror jag. Han som hjälpte oss med beställningen kände igen mig och kom ihåg det mesta utav vår beställning, han skrev ett nytt kvitto till oss och jag blev väldigt glad över det. Nu ligger kvittot inlåst i ett skåp här hemma! Min ring sitter där den sitter just nu, jag vet inte om det beror på värmen eller om den ganska är för tight. Jag ska återkomma efter sommaren när värmen lagt sig, han sa att man är oftast svullen under sommaren. När vi hämtade ut ringarna så hade värmen inte kommit hit heller och ringen satt jättebra.
 

Åh vilken bra service! Och stort grattis till förlovningen!! :D Så himla roligt! Superfin bild också!

Svar: Tack! :) Ja, jag skämdes ju som fan när jag gick dit och talade om vad som hänt. Han som hjälpte oss skämtade om ring nr2 som vi även provade sist. Kul när butiksbiträden osv kommer ihåg en. Hans kollegor kommenterade det med. "va? kommer du ihåg det?" Vissa kunder fastnar sa han då ;D haha!
Det var den första bilden som togs på ringarna. Innan vi åkte, men vi valde att ladda upp en första bild som vi la upp då vi gjorde det i hoppbacken i Falun. Vet inte om du sett den bilden. R är ju galen i Adidas skor, så vi skojade till det lite :) haha!
Charlotte

Åhhh, älskar dig design!! Sanna är så himla duktig! :}
Hoppas allt är bra med dig?
xo vic

Svar: Ja visst är hon! :) Älskar hennes designer! Det är bara bra med mig, börjar dock bli lite rastlös här hemma. Så satte igång med lite städning. haha! Allt väl med dig? Kul att du skrev :)
Charlotte

Madde

Grymt bra service! Har ni graverat era ringar? Isåfall med vad? Och hur ser de ut? Kan du visa en närbild? :)

Svar: Som fan! :) Men nu känner jag mig ännu dummare, Rickard hittade det i bilen idag! Så nu har vi två kvitton. Nu ska vi väl inte tappa bort dom iaf. Ja det står Rickard 130713 i min och mitt namn med datum i hans. Väldigt enkel, med enkel stil. Du får vänta till hösten, min ring är lite jobbig att ta av sig just nu. Antagligen värmen.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR