Boulehelg - rätt ska va rätt!

Igår spelade jag och Ingrid vår första damdubbel (boule) tillsammans. Två nybörjare spelar sin första tävling där man kan möta vem som helst, damer som spelat i 30 år, tjejer som spelar i landslaget osv. Vi spelade fyra matcher på 6 timmar med 10 minuters paus där vi slängde i oss en hamburgare! Inte konstigt att vi förlorade sista matchen där, energinnivån var ju inte direkt stabil. Haha! Vi hade riktigt roligt i alla fall, ett litet tidsfördriv under tiden som killarna spelar ;) SM spelas vecka 29, då ska vi spela damdubbel och damtrippel tillsammans. Jag ska även spela mixdubbel med R och damsingel. Då jag inte spelar kommer jag såklart att titta på R. 
 
Rickard och Jimmy vann dubbeln i öppen klass igår, stort grattis! Dessa pojkar är grymma när de spelar tillsammans. Helt galet att se ibland. Idag har vi varit i Halmstad, R har ställt upp i precisionsskyttet. (han vann förra året och tog svenskt rekord) Mot första motståndet blev det 45-32, dock gick det inte hela vägen till vinst under andra motståndet. Irritation mot dommarna uppstod då dem dömde fel vid en av R träffar på lillen (den lilla kulan) Han skulle haft 3 poäng men fick 0. De ansåg att han inte träffade, men jag fångade TRÄFFEN på film. Det hjälper ju inte ett smack! Så irriterande. Rätt ska va rätt!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR