Färg, fika & lite vindruvor

I eftermiddags har min kära syster hjälpt mig att färja utväxten. Det behövdes vill jag lova! Speciellt nu när vi ska bort en vecka, då vill man ju se lite ordentlig ut. Vid fem mötte jag upp en vän som jag inte träffat på länge. Hon har bott en bort bort ett tag, och jag har inte hunnit åka och hälsa på henne. Dåligt! Vi åt i alla fall en god tex-mex tallrik! Tröttnar aldrig på tacos :) När det gått en timme gick vi och la på en ny p-lapp för att sedan ta en fika. Jag syndade faktiskt idag. Tog en chokladboll! Två härliga timmar tillsammans med skratt. Underbart att ses igen.
 
Väl hemma hade jag köpt med mig vindruvor som jag och R åt på en vit filt medan solen fortfarande syntes på himlen : ) 
 
Sofie

Mums!

Svar: Riktigt gott, och mysigt också : )
Charlotte

Gott :)

Svar: Ja frukt är så himla gott. Man borde unna sig det lite oftare : )
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR