Förseningar i tågtrafiken såklart!

Jag har inte kommit fram till Göteborg ännu! Gissa om jag blev glad när vi kom till stationen i Växjö när tåget är försenat 2h?! Som tur är har dem kört in lite tid på vägen. Berkänas vara framme på stationen 21:20, där babe väntar. Snäll som han är så kommer han och hämtar mig då det blev så sent idag. Skulle varit framme vid 19:55! Solen skiner genom fönstret, underbart att se solen skina! Vi har inte sett så mycket sol i Växjö faktiskt, inte så mycket som man hade önskat.
 
Lina

Hoppas solen fortsätter skina o att det inte blir mer förseningar ! (:

Svar: Jag kom hem vid 21.30 till Göteborg och solen lös rätt länge :) Och idag är det fortfarande bra väder så det känns bra! Vad händer hos dig idag då? :)
Charlotte

Fatma

fint!

Svar: Tack!
Charlotte

△ ida.

fin bild! c:

Svar: Tack! Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl?
Charlotte

Åh vad jag älskar det här fotot!

Svar: Tack så mycket! Det värmer att höra :) Allt bra med dig? Ha en skön helg.
Charlotte

Svar: Jo allt är jättebra med mig! Själv då? Kram!

Svar: Härligt att höra! :) Det är bara bra med mig, jag och sambon kom precis hem från stan. Vi har varit och ätit på restaurang och nu ska vi nog se en film. Njuta av varandras sällskap. Han åker till Skåne i morgon bitti. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR