Fotoutmaning 2013

Det här med min fotoutmaning som jag tänkte skulle sätta fart på mitt fotande har ju inte gått så bra i maj-juni. Skyller på att "man" inte har hunnit, men egentligen är det en dålig ursäkt. Det gäller att skapa tid. Jag ska skärpa mig och utföra juli månad. Nu när jag har semester i juli kan jag inte skylla på att jag inte har tid! Var med du också ;)
 
 

Vad kul. Tror nästan att jag vill vara med. :-)

Svar: Vad roligt! Det får du gärna göra :)
Charlotte

Sannie

Hmmm, kanske är något som jag borde göra också :D

Svar: Ja gör det, vore kul. Att se varandras tolkningar är ju också utvecklande :) Jag har även skapat en grupp på FB. Fotoutmaning 2013 heter det. Skapat av Charlotte Thorén. Kika om du hittar den, annars kan jag hjälpa dig. Ha en skön fredag!
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR