Framme i Växjö

Igår satte jag mig på tåget till Växjö vid 11-tiden och kom fram vid 14. På tåget hade jag tänkt fixa lite nödvändiga grejer med hjälp av datorn, men eftersom vagnen jag satt i, inte hade några strömuttag lät jag datorn vara. Istället satt jag och tittade på människorna runt omkring mig. Höll på att somna flera gånger. Men jag tvingade mig själv att vara vaken då jag skäms över min "sovstil". haha! Jag ser verkligen ut som en hungrig fågelunge. "mata mig!"
 
Väl framme mötte Martina upp mig, vi drog iväg för att äta lunch. Mycket gott! Sedan shoppade jag lite på Stadium. Halva reapriset! Ett par träningsbyxor/mysbyxor för 50:- och ett par adidasshorts för 100:- Tjoho för rea! Sedan köptes det lite mat för kvällens middag. Grillat kött med hemmagjord potatissallad. Mums! Dock kom regnet så vi fick grilla med elgrillen på balkongen. Innan middagen stack vi och badade. Första doppet för mig i år. Illa! 
 
Idag hade vi tänkt åka på fotoutflykt, men "regnet det bara öser ner" så vi ska åka bort till Lager 157 och lite andra affärer. Vi får hoppas på uppehåll senare så att vi kan ut och fotografera lite. Snart öppnar det ett varuhus nära mig! Istället för 2h bilfärd kommer det att ta ca 20-30 minuter. Good good!

 

 
 
 

Åhh jag bor ju nästan i växjö! :} fin stad.

Svar: Jaså? :) Var bor du? Jag åker hem i morgon eftermiddag igen till Göteborg. Tråkigt att det bara regnat när jag varit här. Vi tänkte åka ut på fotoutflykter.
Charlotte

Jag bor i tingsryd, några mil utanför växjö! växjö är närmaste staden så känns som man hörtill staden :p
Jaha ja de var synd, brukar vara så av någon konstig anledning att det alltid är dåligt väder där :p

Svar: Jaha :) Där ser man! Ja, det är typiskt. Samma väder idag med och vi som hade tänkt åka iväg tidigt för att fota. I går kväll åkte vi till Telleborgslott i alla fall, men vi kom iväg för sent, så det hade hunnit mörkna. Men kul hade vi i alla fall :) Vad händer hos dig idag?
Charlotte

Jaha, jag har faktiskt aldrig varit där! Men de säger att det ska vara fint? :)
Idag tar jag det bara lugnt! rätt dåligt väder här med .. men anledning att bara få vara inne!

Svar: Ja det var fint, vi tänkte åka dit idag igen nu när det var uppehåll men åska och regn drog över igen :/
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR