God morgon fredag

God morgon! Idag fick jag lite sovmorgon, Rickard började spela 9:00. Jag sov till lite efter nio, har precis varit och ätit lite frukost, känner mig som en zoombie idag. Vi har ju gått upp tidigt varje dag nu, kroppen är inte van vid så många timmar vid banan heller. Idag börjar jag och Ingrid spela 13:00 (damdubbeln). Jag tror vi kan få det tufft, men det är bara att kämpa. Dagens mål blir som gårddagen, att ta sig ur poolen! 
 
Det ser ut att bli dåligt väder idag. Solen har ännu inte visat sig. Himlen är täckt av tjocka moln, verkar som det ska komma regn nu snart såg jag på klart.se, om det stämmer vet jag inte. Återstå att se helt enkelt!
 
Igårkväll spelade jag lite boule med några utav killarna som är här, istället för att spela som vanligt körde vi med andra regler. Man fick bara lägga 2 gånger på en och samma runda, sedan fick man skjuta resten. Bra grej för att träna på att skjuta. Det blev bättre och bättre för min del. Sedan körde vi lite skytte, träffade man kulan var man vidare och missade man så fick man vänta tills någon av de andra vann, och så fortsatte vi så tills klockan var halv tolv. Det var kul! Träffade faktiskt några skott, trodde knappt jag skulle träffa! Det lönar sig att träna ;)
 
Linda

Fin blogg!

Svar: Tack detsamma! :) Vad hittar du på för skoj i helgen då? : )
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR