Ny bloggdesign

Sanna är en underbar tjej som är riktigt duktig på att göra designer. Hon är inte bara duktig utan fruktansvärt snäll! Lägger ner mycket tid på att göra gratisdesigner. Jag har använt hennes designer förut och när jag såg denna så dog jag lite. Precis min stil! Jag älskar ju allt som är rosa och sött! Nu är det bra lite småfix kvar att göra. (ändra bild i menyn & infon)  Jag har inte gjort min egna design på väldigt länge, känner inte att jag har den kunskapen längre och tiden.
 

Wiieee, jag tycker det blev jättefint :D hihi

Svar: Älskar den! :) du är sååå grym Sanna! :) <3
Charlotte

Hon är verkligen superduktig. :}
O fin bild du fotat!

Svar: Ja visst är hon :) Tur att Sanna är så snäll som hon är och gör gratisdesigner. Annars hade jag inte haft så fin blogg som jag har nu. Tack! :) Kul att du lämnade en kommentar. Vad händer hos dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR