Söndag 7.30

Klev upp tidigt idag för att gå ut på en morgonpromenad. Var utanför dörren 7.30 i morse! Tänkte först inte gå så himla långt, men det blev en rejäl promenad kan man säga. Jag var ute i 3h. Gick från Tuve och in till stan, har aldrig gjort det innan. Fick ett ryck! Det var lite mysigt att gå där så tidigt på morgonen, inte så mycket folk ute. Gick till operan och satte mig en stund, kikade på båtarna och två gubbar som fiskade, för att sedan gå hem igen. Tänkte på mitt stackars knä, tog bussen över till Hjalmarbrantningsplatsen, för att sedan gå därifrån och hem igen. Nu är det SEMESTER! I morgon är det måndag och när jag vaknar ska jag raka vägen till gymet för att köra ett konditionspass. När mitt hjärta slutar jobbet drar vi till gymet för styrkepass!
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR