Träningspass 2 avklarat idag

Känns så himla skönt att vara igång med träningen. När R slutade jobbet hämtade jag upp honom, vi åkte gemensamt till gymet för ett styrkepass. Det blev axlar, rygg och lite mage. Har det senaste vid flera tillfällen känt mig extremt trött när jag är och tränar. Idag trodde jag att jag skulle känna av något liknande med tanke på att jag tränade i morse också, men icke! Jag var starkare än någonsin jag varit innan. Det enda jag kände av var att musklerna kändes lite trötta men jag kunde köra på och pressa kroppen lite till. Grymt! Jag hoppas det håller i sig, för då lär jag ha skapat en grund till hösten. 
 
Det var även poilispådrag på gymet när vi var där. Tydligen hade några bråkat, om vad vet vi inte. Det verkade som att det handlade om de olika maskinerna där. Men vem fan bråkar om dem? Det slutade med att en av killarna fick ett järnrör i bakhuvudet! Läskigt! Jag hoppas verkligen att det gick bra med honom. Han är antagligen på sjukhuset nu. 
 
I morgon blir det morgonpromenad och styrka med R på kvällen som idag. Har fått tips av Leo att vila onsdagar och lördagar. De andra dagarna körs det järnet. Dock kommer det bli svårt att köra 2 pass under v.29, men jag hoppas kunna klämma in minst en 30 minuterspromenad i alla fall. Allt beror på hur det går för mig i tävlingen (SM) annars kommer jag att försöka träna så mycket jag kan :) 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR