Två arbetsdagar kvar till semestern

Känns som kroppen börjat räkna ner nu. På fredag klockan 16.00 går jag på semester, känns i kroppen! Idag har jag varit så himla trött. Skrämmande trött, ni som känner mig vet ju att jag brukar vara trött i vanliga fall. haha! Nu när det snart är semester har vi fått så fina presenter från barnen på avdelningen. Jag har också fått presenter av mina fina kollegor som tackar för detta året. (jag börjar på en ny avdelning till hösten). Under semestern har jag bara 1 vecka planerad, vi åker till Falun v.29 det är då SM spelas. Först skulle jag bara åka med och titta på när R spelar, men nu när jag själv har licens ska jag också ställa upp i några grenar.

De andra tre veckorna har jag tänkt att träna en hel del. Skall göra ett träningsschema där jag i alla fall några av dagarna kommer att köra 2 pass om dagen. (jag hoppas mitt knä pallar detta) Vill verkligen få fart på förbränningen och viktnedgången. Någon resa blir det nog inte då R ska jobba. Kanske en weekend eller liknande, vi får se! Vad ska du göra i sommar?
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR