Dagens träning

10 min uppvärmning. Idag körde vi mage, underarmar och roddmaskin, (glömde...vi körde också rygg). När vi körde igång med dem första övningarna så funderade jag på vad fan jag gett mig in på! Min kropp kändes så fruktansvärt seg, jag ville bara grina, skrika och skita i allt som hade med träning att göra. Jag kände mig helt världelös och motivationen var i botten. Men som tur är så har jag min fantastiska pojkvän som stöttar mig, han fanns vid min sida och hopplösheten som jag kände där en stund försvann. Jag älskar dig! Imorgon kör jag fjärde passet på raken. (lör,sön,mån,tis) Nu ska här kämpas. Målet till SM (v.29) är minst -1kg. (ett mål som är rimligt) Dragit ner på kolhydraterna för att se om det kan hjälpa till lite. 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR