Hedebo Open, presenter och träning

I fredags åkte vi till Malmö för att sova hos R mamma och pappa. Trevligt att träffa dem då man inte ses så ofta. Vi sov där fredag till lördag för att sedan åka till Danmark på lördags morgonen. Vi hade grymt väder hela dagen, jag satt i solen medan han spelade. Bra dag! Dock åkte de ur tävlingen i kvartsfinalen. Vi kom hem vid halv 12 igår kväll. Skönt att sova i sin egen säng. Idag vaknade vi vid 11, hade kunnat sova ännu mer men mamma hade ringt och skickat sms. Vi bestämde att ta en fika på Hönö, för att fira att jag fyller år på tisdag. Fick en jättefin ryggsäck som syrran köpte i Grekland nu när dem var där. En rosa i läder. (bild finns på instagram @chaarlotte). Skulle tydligen få något mer, men skall få det en annan dag i ett kuvert! I fredags fick jag också öppna presenten från min R, hans mamma och pappa. Ett jättefint halsband från Efva Attling. Vi har också hunnit med att träna idag. Lite olika övningar (finns på bilden nedan) och lite promenad på det 1h. 
(Bild: Rickard Nilsson)



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR