Lördag; Boule, skitväder och Ullared

Igår spelades kvällsmixen i Varberg. Vi vann första matchen 13-1, andra matchen var lite tuffare! Dåliga rundor...vi förlorade. Tråkigt! Dålig förlorare är vad jag är. Sur som attan, men jag vet att jag kommer förlora många matcher. Jag är ju för sjutton nybörjare! Idag har jag inte spelat. Tur är väl det, vädret har ju varit katastrof. Jag har varit på Ullared istället. Blev lite smågrejer. Nu är det strax läggdags för mig, i morgon spelar jag damdubbel tillsammans med Ingrid. Ska bli jättekul! Vi ska spela tillsammans på SM och tänkte detta kunde bli en bra uppvärmning :) God natt & sov gott.
 
 

Åh vad kul med Ullared :)

Svar: Ganska oplanerat besök och det resulterade i att jag inte köpte så mycket. Vilket känns bra i plånboken :) Köpte massor med bindor och sådana produkter. Och en ny väska och ett par nya slappisbyxor som jag behövde, inga typ 100 storlekar för stora. Sedan två toppar man kan ha på jobbet och så : )
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR