Min 25-årsdag (2013-06-04)

Jag började med att stiga upp 04.35 för att göra mig redo för en lång arbetsdag. Jag firades i måndags av mina fina kollegor då vi personal hade handledning igår förmiddags. Efter lunchen blev jag firad av barnen i vår affär, där bakverk, glassar, frukter och mat kan köpas. Barnen hade "bakat" tårta, muffins och glass till mig ;) När allt var framdukat och klart så ropade dem in mig. Alla barn som närvarade sjöng till och med för mig, så söta dem är! Det var ett barn som sa "här får du en liten födelsedagspeng också (590:-) , en ritad ipad och ett betalkort på det med. Vilket kalas! Dags att sluta jobba för mig vid 13.30, fixade fruktsallad på vägen hem och lite annat smått och gott. Väl hemma bytte jag om till träningskläder, begav mig ut på en 40 minuterspromenad. Det var skönt att få det gjort, dock var jag lite stel i benen kände jag. Väl hemma var det bara till att göra sig iordning, äta lite frukt med R när han kom från jobbet. Tillbaka på jobbet för kvällsarbete, men igår hade vi trivselapt, vilket var väldigt trevligt. Vi spelade lite kubb. Dålig förlorare man är! Kvällen avslutades med att alla fina kollegor sjöng igen. Det var riktigt vackert! :) 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR