Torsdagstacos

Sitter på jobbet och ska precis skicka iväg ett sms till R. "Ska vi äta tacos ikväll?" innan jag ens hinner skriva detta så får jag ett sms från honom, där han frågar om vi ska äta tacos! Kunde han läsa mina tankar?
 
Tacosen smakade som vanligt dundergott! Till detta kikade vi på film, Jakten på lycka. Mysig eftermiddag, dock saknade jag faktiskt regnet. I morse när jag åkte till jobbet så ville jag bara stanna hemma och se film, krypa ner i soffan med en filt. Ibland kan regn vara mysigt. Istället har jag varit på jobbet 9-18. Varit ute på gården med ungarna i ösregn. Jag var med en annan avdelning, då personalen där hade planering. Till hösten börjar jag arbeta på denna avdelning så det passade bra att jag var där och lärde känna dem lite mer. 
 
 

Åh, vad gott med tacos :) Mindre kul att vara ute i ösregn dock, men har man bara bra kläder så går det väl ann :)

Svar: Älskar tacks! Vi är helt galna i det :D haha! Ja det var lite småmysigt i regnet, men efter 1,5 h så var man våt in till tröjan. Tack för kommentaren och hoppas du får en bra helg.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR