Träning, grillat & boule

Startade dagen med 2 timmar och 15 minuters träning. (Uppvärmning 10 min, axlar och bröst 1h och crosstrainer och cykling 1h). Grymt pass, jag är stolt över mig själv just nu. Har lyckats komma tillbaka och knät fixar mer och mer! Jag kör vägning 1 gång  í veckan. (lördagar) idag visade vågen -1kg! Det blir både styrka och kondition. R hjälper till med träningen, det är han som styr. Det trivs jag med. Då slipper jag tänka på vad jag ska göra för övningar osv. bara för mig att köra. Vi har också hunnit med lite bouleträning i eftermiddag. Blir så fruktansvärt irriterad på att man inte är bättre än vad man är. Tålamod var det ja! Bara att fortsätta träna, träna, träna. 
 
Efter träningen stack vi hem och gjorde oss i ordning, sedan bar det av till mamma och pappa för lite grillat. God söndagsmiddag. Tips på att ha för gott i salladen; vindruvor och brieost. 
 

Yummy vad gott med grillat :)

Svar: Det är sjukt gott! Nu längtar vi tills vi är med hus och kan tända grillen när vi vill :) Hur mår du min vän? Dåligt samvete för att jag inte hört av mig på länge. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR