Snygg väska och lite bouleträning

Igår fick jag äntligen en bouleväska till mina klot som jag köpte för ungefär 2 veckor sedan. Sjukt nöjd, den är snygg! Precis min stil. Säljs av Joachim. Det är tävling i Lindome denna helg för R och resten av gänget, jag tog med mig mina klot igår och spelade lite på skoj med en kille som heter Kenneth. Han hjälpte mig lite och gav mig tips på hur jag skulle stå och vad jag skulle förbättra osv. Efter en stund så kunde man se en förbättring! Vilket var väldigt roligt, men så nervös jag var. Det fanns ju massa folk omkring, som säkert tittade på mig! Sådant man säkert övar bort ju mer man tävlar. Dags att dra på sig träningskläder för att bege sig ut i solen och kasta lite kula! Tränar inför en skojtävling i Varberg 28:e juni. 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR