Sommaren har du kommit nu?

Vilket väder vi har haft här i Göteborg idag! Sommaren är du här nu tro? Värmen kommer alltid som en chock ju. Dags att ta fram sommarkläderna, shorts, klänningar och kjolar. Idag har jag haft mina mysiga adidasmjukisbyxor som är en kortare modell och ett linne då det var som varmast. 
 
Har idag gjort som "ryggdoktorn" sa till mig. Vila, promenera lite och stretcha rumpan. Undvika det som gör ont. Har känt av ryggen hela dagen men nu under eftermiddagen så har det blivit värre igen. Jag ska tillbaka i morgon och jag hoppas verkligen att detta kommer gå över efter detta besök. Om inte så kommer jag bli jävligt fattig i alla fall, det är en sak som är säker. Nu ska jag ut på en liten kvällspromenad runt kvarteret. 
Anonym

Hejsan!
Är du foto intresserad? då kanske detta är något för dig!

Jag har startat en fototävling i sammarbete med kamda där du kan vinna en värdecheck hos kamda.se på 250kr!

http://jwphoto.blo.gg/2013/may/fototavling-med-en-vardecheck-pa-250kr-fran-kamdase-som-pris.html

Delta gärna! :)

Mvh Jessica

Svar: Var skickar min sin tävlingsbild?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR