En fika i Skövde

En fika med Lisa i Skövde denna regniga lördag. Först lite lunch och prat på ett nyöppnat ställe i stan. Bra buffémat! Sedan gick vi en sväng på stan, kikade lite affärer. En snabbfika på Espresso House och nu är jag på tåget mot Göteborg. Stackars Lisa som skulle tillbaka till skolan för att plugga efter vår lilla dejt. Framme i Göteborg strax efter fyra. R kommer och hämtar mig, vi ska till gymmet! Heja oss! Har som sagt inte varit där på ett tag. Ska bli kul och skönt! 
Hur ser er lördag ut? 
 



 
 
Louise

Haha shit åker du till göteborg för att gymma ;)

Svar: Jag bor i Göteborg så ja, jag tränar i Göteborg ;) Jag åkte till Skövde för att träffa en kompis bara.
Charlotte

Så roligt med en riktig heldag på stan. :) Och duktiga du som går till gymmet på en lördag! Själv har jag bara tänkt lata mig ikväll. Kanske se en film och äta någonting gott. :)

Svar: Ja det var riktigt mysigt! Dock blev det inget gym :( När vi väl var ombytta och klara, jag skulle precis kliva upp på bandet så hör vi "om 15 minuter stänger vi så vi ber er att avsluta det ni håller på med och lämna lokalen".
Så surt! Träningen skjuts nu upp till i morgon istället. Regnet bara öser ner så en promenad är inte så lockande nu heller. Tv, datorer och tända ljus istället! Ha en mysig lördagskväll :)
Charlotte

Men neej, så himla typiskt! Speciellt eftersom ni faktiskt hade kommit så långt att ni hunnit komma dit och byta om och allting. :( Hoppas att det blev en mysig hemmakväll istället!

Svar: Haha ja! Men vi var där idag istället :) Det blev det absolut! Hur var din lördag?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR