Julmusik från iPaden

Någon längtar visst till julen, att ta fram julgranen och ljusstaken! Julmusik spelas just nu från iPaden och tända ljus i hela lägenheten, det doftar fantastiskt! Idag har jag rensat ut alla mina saker ur ett förråd som jag hyrt på Humlans Minilager, jag skrev om det här. Jag som tänkte att jag skulle haft massor att skänka/sälja, men icke. Jag skänkte 3 stora sopsäckar med kläder i någon sådan binge som brukar stå här och var. Sedan så slängde jag massor av skräp helt enkelt som jag inte tror att någon skulle ha fått användning för. Sammanlagt med  kläderna blev det väl ungefär 8 sopsäckar totalt. Men till saken, bland alla saker så hittade jag min lilla julgran som jag köpte förra året som jag hade i min lilla etta. Jag tog med den hem idag, så nu behöver jag bara köpa kulor, för dem kunde jag inte hitta. När brukar ni julpynta om ni gör sånt? ;)
 
Bild
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR